FSPUB‎ > ‎[Fără titlu]‎ > ‎

Conturi FSPUB

postat 3 oct. 2013, 23:16 de FSP UB   [ actualizat la 4 oct. 2013, 02:51 ]
Fiecare student FSPUB beneficiaza de un cont institutional @fspub.unibuc.ro. Acesta reprezinta modul oficial de comunicare in interiorul FSPUB si este interfata prin care studentii isi pot verifica online notele. 

Studentii din anul 1 vor primi adresele in perioada 4-11 octombrie astfel:
  • Licenta Stiinte Politice in limba franceza (SPF1), Licenta Stiinte Politice (SPR1) si Licenta Studii de Securitate (SSL1)  - in cadrul cursurilor de Limbaj si scris academic;
  • Licenta Stiinte Politice in limba engleza (SPE1) - in pauzele cursurilor, cu sprijinul reprezentantului in Consiliul FSPUB al studentilor la sectiile in limba engleza, Vlad Costea.
  • Programele de master - de la studentii programelor de master anul 1, absolventi FSPUB, carora le-au fost furnizate listele cu noii masteranzi pentru distribuire (MPC - Alexandra Popescu si Alexandru Popescu; MPE - Bianca Suta; MPER - Alisa Maradin; MPES - Liviu Mite; MRI - Gabriela Maftei si Ana Maria Sandu; MSE - Laura Pasciuc si Luminita Loredana Popa).
  • Doctoranzi - de la secretariatul FSPUB.
Pentru logare, se acceseaza icon GMAIL de pe prima pagina a site-ului FSPUB sau direct mail.fspub.unibuc.ro, folosindu-se ca username adresa individuala primita fara "@fspub.unibuc.ro" si parola temporara furnizata de cei responsabili pentru distribuirea adreselor la sectia/programul din care faceti parte. La prima logare se va cere automat schimbarea parolei. 

Studentii din ceilalti ani sau care continua studiile la FSPUB isi pastreaza vechile adrese. 

Absolventii FSPUB pot folosi conturile pana cel tarziu 15 decembrie 2013, dupa care acestea vor fi sterse din baza de date.

Pentru probleme privind utilizarea contului FSPUB va puteti adresa Biroului de Relatii Internationale si Comunicare - Serviciul IT pe mail (it@fspub.unibuc.ro) sau in timpul programului cu publicul (semestrul 1: marti, 13:00-13:30). 

Atentie! Din acest an academic, cererile de resetari de parole se fac exclusiv personal sau prin reprezentantul de an prin prezentare la serviciul IT in timpul programului cu publicul. Din motive de securitate, cererile de resetare a parolei trimise prin mail nu vor mai fi luate in considerare.